Friday, January 9, 2015

Bridal Shower

Unexpected.

Thank you so much darling bridesmaids for the surprised. 
Imma happy lady, hihuuu ;p

On 22nd November lepas, my ex degreemates ajak kita keluar pastu suruh pakai cantik-cantik.
Mieya kata pakai glitter-glitter, pastu last minute nak keluar dia kata jangan pakai kaler putih.
Hello, aku dah siap cantik-cantik, memang dah ready pakai baju putih dia suruh tukar baju pulak. 
So, aku buat bodoh. Nonong jugak pergi dengan baju putih. Lantak situ! Haha

Aku pergi dengan Nad, 
officemate aku aka degreemate jugak aka diplomamate jugak aka schoolmate jugak.
Ahhh, malas lah cerita sejarah dengan Nad ni. 
Sebabnya, aku kenal dia masa dia masuk practical dekat office. 
Pastu dah kenal baru tahu, degree, diploma, sekolah, dulu sama. 
Apekeheyyy dah kerja tempat sama baru tahu. 
Eh, dah tercerita pulak! Haha

Okay sebab rumah weolls dekat, aku ambik dia pastu dia drive. 
Tak tahu pun mana dia nak bawak.
Pusing punya pusing punya pusing, sampailah Ampang.
Rupanya nak pergi Ampang je lahai, dari Shah Alam bukan main jauh dia pusing. 
Pastu pergi makan KFC dekat Ampang Park.
Suruh pakai cantik-cantik pastu pergi makan KFC je wehhhh. Frust dah aku!
Alkisah sebenar saje nak buat lambat sampai, sebab mastermind Mieya, Sarah, Haiza tak sampai-sampai lagi dekat tempat nak di acah-acah surprise ni.

Lepas dah kenyang makan Kepsi,
Nad ajak gerak pergi tempat lain. Kata dorang tak jadi jumpa sini (KFC).
Eleh pentipu! ;p

Sampai-sampai tempat lain tu,
memang tanjat lah gegirl sebab, weh best gila tempat niiii!
Mieya nampak aku pastu buat muka stress sebab aku pakai baju putih.
Dah sama pulak dengan dorang, so tak nampak mana satu perantin.
Kekeke, okaylah in theme apaaaa.

Tempat dia cantik gila uolls. 
Flora Terrace at Hampshire Place.
Bunga pepenuh jejuntai dari syiling.
Dia macam Flora Kafe jugak lah, tapi sini rare sikit kan.
More privacy.

Suka gilaaaaaa.
Thank you so much my Babygirls, I love you girls, muahhhhhh :*

Sarah siap tempah kek for my Bridal Shower,
and of course red velvet, they know me well girls hihi


From Left; Mieya, Me, Sarah, Haiza, Nad






The Masterminds ;D






Happy me, happy meeeeeeeeeee! ;)

No comments:

Post a Comment